Mejla gärna ponnysatan@hotmail.com om du vill tipsa om skvaller!

onsdag 9 november 2011

Liten blogg

Jag hade ju frågat vad ni hade förslags bloggar och dem flesta svarade såklart liten blogg! så nu tar jag emot varje liten bild och bloggläkning för att ge er mer tittare! För visst känns de meningslöst då ingen kollar på de man skriver. ;-) Så ja... Jag tar emot varje lilla mejl, dom som skriver elaka saker raderas och jag skiter totalt i vad ni har att säga. Fast lite kritik kan jag ju ta men skriv de då på ett snällt sätt :) Kom ihåg att ni inte känner mig och ni kan  inte dömma mig genom mitt skrivande, så jag ska nog be min bästa kompis om en gästbloggning då hon skriver precis hur jag e!

 Men de blir imorn (har dataförbud men fjäskade till mig min brors dator!)
Plus får inte ta några bilder då så de blir de lite tråk xd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar