Mejla gärna ponnysatan@hotmail.com om du vill tipsa om skvaller!

söndag 6 november 2011

vad jag stör mig på

jag stör mig verkligen på ponnysanning ibland! När dom kör sin look-a-likes

som denna gången




De där med likadana träns... Jag tror inte Nellie elr Johanna tänkte på att dom köpte ett likadant träns Som Kristina hade. Jag tror dom bara tyckte tränset var snyggt. Jag tror inte Nellie tänkte på att Kristina hade en likdan hjälm som henne heller. Och hur många har inte tretorn ridstövlar? Jag är såå trött på att man inte får ha likdana saker utan att någon säger: Du Nellie du har likadana stövlar som Linn Olsson (bara ett förslag) och därför är du en stor wannabe. Aså de är sjukt jobbigt att höra. Jag tänkte inte på att jag köpte likadana stövlar som Nicholai elr likdan hjälm som Nellie och Kristina. Jag tyckte de var snyggt. Och de är väl bra. Att inte vara den only one.  Man kan inte vara den only one de är alltid någon med likadant. Så jag säger bara sluta! man har sin egna smak och man kopierar inte någon bara för att jävlas!
p.s de är lågt att ni bara tar tips skvaller från era läsare, använd er egna verkstad. annars är d ju inte eran blogg som ni skriver på. utan folks blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar